30 dagers åpent kjøp

Gratis frakt på bestillinger over 950 kr

Rask levering i hele Norge

Om Missing Link

Siden 1985 har vi brukt kunnskapen og erfaringene våre fra norsk natur til å utvikle produkter som gir bedre frilufts- og frihetsopplevelser. Uansett årstid.

Aktivt friluftsliv handler om å kjenne på frihetsfølelsen. Om å kjenne på elementene og koblingen til naturen. Om å legge igjen ansvar og hverdagsmas hjemme, og å finne tilbake til de bekymringsfrie øyeblikkene. Eller å utfordre egne grenser og kjenne adrenalinet bruse gjennom årene. Om å skape opplevelser og minner man kan ta med seg tilbake til hverdagen, og gjøre den mer meningsfull.

Missing Link ble etablert for bedre å kunne dyrke friheten, av tre venner som elsket skikjøring i alle former. I dag er Missing Link et moderne merke for alle typer friluftsliv, og for mennesker som verdsetter gledene naturen gir oss. Siden 1985 har vi brukt kunnskapen og erfaringene våre fra norsk natur til å utvikle produkter som gir bedre frilufts- og frihetsopplevelser. Uansett årstid.

Enten du foretrekker adrenalinet den virvlende nysnøen i en bratt fjellside gir, eller roen og ettertenksomheten en fin høstdag i skogen så er det avgjørende med utstyr som legger til rette for de gode opplevelsene. Klær som holder deg tørr, varm og komfortabel, samtidig som det gir deg mulighet til å være aktiv når du ønsker det. Det er først da du kan være fri.

I Missing Link tror vi det å tilbringe mest mulig tid i naturen er godt for oss. Godt for oss som mennesker, men også godt for kloden vi låner. Vi tror ganske enkelt mennesker som er glad i friluftsliv tar bedre vare på omgivelsene. Når du elsker noe, tar du bedre vare på det, rett og slett. Derfor er vi opptatt av å lage produkter med lavest mulig klimaavtrykk, i tillegg til at de motiverer flest mulig til å tilbringe mest mulig tid utendørs. Vi bruker materialer av høy kvalitet, som i tillegg så langt det er mulig er sporbare og resirkulerte. Det krever at vi jobber med sertifiserte leverandører som deler våre verdier og ønsket om å skape kvalitetsprodukter med omtanke for kloden, klima og fremtiden. For din, vår og fremtidige generasjoners skyld.

1 / 3